Günümüzdeki pazarlama, oluşturulacak stratejiler ve kullanılacak araçların müşterilerle etkin bir şekilde bağlantı kurmasını sağlayacak şekilde değerlendirilmesini gerektirmektedir. Sadece kimlerin tatmin olduğu konusundaki bilgiler değil markaların sundukları mesajların etkilerini ölçebilecek ortamlara ihtiyaç bulunmaktadır.
Bu etkileri kısmen çevrimiçi tespit etmek mümkünse de en iyi şekilde ortaya çıkarabilecek ortam günümüz teknolojileri arasında yer alan mobil ortamdır.
Üstelik 3G'ye geçişle birlikte bilgisayarların mobil telefonlarla cihaz anlamındaki yakınlaşmaları da bu durumu iyice pekiştirmektedir.
Kısacası, artık herzaman edinilebilen ve erişilebilen bir medya çevresi oluştuğu gibi müşteriyi merkez alarak değerlendirme yapabilen bir ortam içersinde çalışan işletmelerin ve de özellikle pazarlamacıların bu ortamın ışığında hareket etmeleri gerekmektedir.
Günümüzde pazarlama artık geleneksel metotların kullanıldığı ortamları çoktan aşmıştır ve modern teknolojinin nimetlerini kullanmaya ise yeni yeni başlamıştır.
Bu blog pazarlama üzerine kurulan bir blogdur. Genelde pazarlamada ve teknolojideki yeni yaklaşımlar alınmakla birlikte özelde "mobil pazarlama" konuları üzerinde durulacaktır. Son zamanın parlayan yıldızı mobil pazarlama ile ilgilenenler için de zevkle takip edilecek bir blog olması beklenmektedir. ______________________________________
29 Nisan 2009 Çarşamba
Günümüzde Pazarlama
Etiketler:
araç,
bağlantı; 3G,
çevrimiçi,
etkinlik,
geleneksel pazarlama,
kriz; teknoloji,
medya;,
mobil ortam,
mobil pazarlama,
mobil telefon,
müşteri,
online; bilgisayar,
pazarlama,
strateji
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder