Bu aralar blogumda yayınladığım video ve yazılar geçmişte katıldığım toplantılarda çekilmiş ancak o dönemde yayına girmemiş olan konuşmalarım. Yeni jenerasyonu (milenyum jenerasyonu) epey tartışmışız. Gerçekten öğrenme ciddi bir değişimin içersinde bunun sebebi dijital gereçlerle e-öğrenmenin en az yüz yüze öğrenme kadar faydalı olduğunun anlaşılması.
Şirketler ise gerek kurumsal tasarruf gerekse elemanlarının bireysel gelişmeleri için e-öğrenmeye ayrı bir kategoriye aldılar. Çünkü organizasyon anlamında tüm birimleri ve çalışanları bir araya getirmek bazı işlerin otomatik olarak engelliyor. E-öğrenme ise buna başka boyut katıyor.
Dijitalleşmenin getirdiğibir başka unsur öğrenmenin istenilen hızda edinilebilmesi. Çabuk çabuk veya yavaş bu kullanıcı tarafına bırakılıyor.
E-öğrenme giderek daha da insana yakınlaşıyor, hatta insanın cebinde elinde dolaşıyor. Bunda mobil araçlarıın etkisi çok büyük. Buradaki önemli nokta ise içeriklerin tüketimi sonucunda yeni yaratıcı içerik eksikliği benzer konu ve bilgilerin dönmesi. Oysaki bilgi toplumunda bunun epey bir süre geliştikten sonra olgunluğa ulaşması lazım.
Bu vesileyle hepinize bol öğrenmeli günler dilerim...
Bu blog pazarlama üzerine kurulan bir blogdur. Genelde pazarlamada ve teknolojideki yeni yaklaşımlar alınmakla birlikte özelde "mobil pazarlama" konuları üzerinde durulacaktır. Son zamanın parlayan yıldızı mobil pazarlama ile ilgilenenler için de zevkle takip edilecek bir blog olması beklenmektedir. ______________________________________
4 Aralık 2015 Cuma
Eskileri gözden geçirip ileriye bakmak
Etiketler:
bilgi toplumu,
blog,
çalışan,
dijital teknoloji,
e-öğrenme,
milenyum jenerasyonu,
mobil,
olgunluk,
öğrenme,
şirket,
tasarruf,
video,
Yeni jenerasyon
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder