Bugünkü Hürriyet gazetesi Ayşe Arman'ın köşesindeki(http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/9933869.asp?yazarid=12&gid=61&sz=75347) söyleşi ciddi olarak ilgimi çekti. Türkiye'de bir tekstil firmasının nanoteknolojiyi müşterilerine taşıma çabaları açıkça ortadaydı.
Firmanın adı Salty Sardine (Tuzlu Sardalya) http://www.saltysardine.com/
Tekstil müşterilerinin sürekli şikayet ettiği kirlenme lekelenme gibi sorunları çözdüğünü düşündüm hemen iki ürünü seçerek alışveriş yaptım. Ürünlerin gelmesini ve sonuçlarını merakla bekleyeceğim ve bu köşede yayınlayacağım.
Teknolojiyi takip hatta teknolojinin ilersine geçmek için bizim firmalarımız da bu örnek firma gibi hareket etmek zorundadır. Tüm firmalar yeni teknolojileri izlemek ve değerlendirmek zorunda, çünkü rekabet ortamı ister istemez fark yaratmayı gerektiriyor. Üstelik bilgi teknolojileri yoğun bu çağda çünkü haberin olduğu an alışveriş yapabilme şansına sahip bir müşteri kitlesine ulaşmak ise işin cabası.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder