Pazarlamanın yeni tanımı insan istek ve ihtiyaçlarının giderilmesi için gerekli süreçlerin düzenlenerek insanlara en uygun koşullardaki ürün ve hizmetlerin sağlanmasıdır.
O zaman mobil pazarlamacılar nasıl davranmalı?
Agresif mi, insancıl mı?
Bana kalırsa agresiflikle bir noktaya ulaşmak mümkün ancak üstün değere ulaşabilmek için insanlarla birebir iletişime geçilen mobil ortamda insancıl davranışlara ve çözümlere ihtiyaç var.
Peki bu kolayca halledilecek bir şey mi?
Gerçekten kolay halledilecek bir şey değil çünkü ürün/hizmet sağlayıcıların çoğu hala ürünümü üretirim kaliteli yapıp satarım işime bakarım düşüncesinde.
Web2.0 gibi ortamlar ise bunun değişmesi gerektiğini işaret ediyor.
Haydi mobil pazarlamacılar söz sizde.
Bu blog pazarlama üzerine kurulan bir blogdur. Genelde pazarlamada ve teknolojideki yeni yaklaşımlar alınmakla birlikte özelde "mobil pazarlama" konuları üzerinde durulacaktır. Son zamanın parlayan yıldızı mobil pazarlama ile ilgilenenler için de zevkle takip edilecek bir blog olması beklenmektedir. ______________________________________
5 Mayıs 2009 Salı
Saldırgan Pazarlama mı İnsancıl Pazarlama mı?
Etiketler:
birebir iletişim,
Hizmet Pazarlaması,
insancıl pazarlama,
mobil pazarlama,
mobil pazarlamacı,
pazarlama tanımı,
pazarlama; agresif pazarlama,
saldırgan pazarlama,
ürün,
Web 2.0
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder