Google’ın Başkan Yardımcılarından Susan Wojcicki’nin yaptığı açıklamada mobil reklamcılık pazarlama alanında dev bir potansiyele sahip ve bu endüstrinin halen gelişim aşamasının ilk evrelerinde olmasına rağmen AdMob’ın kısa bir süre içerisinde inanılmaz bir büyüme gösterdiğini belirtti.
Kuruluşundan bu yana AdMob, iPhone ve Android gibi mobil platformların da yer aldığı alanlarda, sitesinin ana sayfasında yer alan sayaca göre, 125 milyarın üzerinde reklam görüntülemeyi başardı. Mobil reklamcılık herkesin dikkatle takip ettiği bir alan olarak artık pazarda yerini almış durumda,
Yapılan reklamlar ise fonksiyonlarına göre
SMS reklamları
Arama reklamları
Web gösterimli reklamlar ve
Aplikasyon reklamları olarak kategorize ediliyor.
http://www.blogcatalog.com/topic/mobil+pazarlama/ dan yararlanılmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder