Mobile Marketer'in 17 Ağustos tarihli http://www.mobilemarketer.com/cms/news/ad-networks/7086.html haberine göre 16 Ağustosta gerçekleşen Digiday:Apps da http://www.digidayapps.com/ Apple'in kampanya ölçümlerindeki şeffaflığı sağlayamamasından dolayı mobil pazarlama ve mobil reklamcılar şikayetçi olduklarını belirttiler. Çünkü mobil pazarlama ve reklamın en önemli özellikleri arasında yer alan bireysellikle ve takip edilebilirlik konusunun tam sonucuna ulaşılamamış oluyor.
Steve Jobs'un şirketinin bu yılın başlarında IAD duyurusu ile mobil pazarlama ve reklam alanında yeni dalgalanmalar ve hisselerde ciddi bir heyecan oluşmasına yol açmıştı.
Ancak veri paylaşımı konusunda bir sorun olduğu anlaşılıyor çünkü yayıncılar doğal olarak son durum değerlendirmesini ortaya koymaya çalışıyorlar. Çünkü reklam ölçümlerinin şeffaf olması gerekiyor.
Ayrıca, Apple'ın diğer yeniliği iPad'in önemli şekilde medya değiştirme potansiyeline sahip olduğundan bahsedilmiştir.Burada sedece reklamcılık açısından değil müşteri açısından da ciddi değişimler beklenmektedir.
Bu blog pazarlama üzerine kurulan bir blogdur. Genelde pazarlamada ve teknolojideki yeni yaklaşımlar alınmakla birlikte özelde "mobil pazarlama" konuları üzerinde durulacaktır. Son zamanın parlayan yıldızı mobil pazarlama ile ilgilenenler için de zevkle takip edilecek bir blog olması beklenmektedir. ______________________________________
18 Ağustos 2010 Çarşamba
Digiday:Apps 16 Ağustos 2010'da gerçekleşti, mobilcilere yansımaları
Etiketler:
bireysellik,
Digiday:Apps,
IAD,
ipad,
mobil pazarlama,
mobil reklamcılık,
mobilemarketer,
Steve Jobs,
Şikayet,
veri paylaşımı,
yayıncı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder