http://www.teknovasyonmarketing.com/augmented-reality-nedir.html/ ve http://www.pazarlamakolik.com/augmented-reality-nedir bloglarında detaylarını görebilirsiniz.
Biz de ilk defa Google Glass'ı bu anlamda denedik. Ben normalde gözlük kullanan bir birey olarak bu gereci kullanmada zorlandım. Parlak ortamlarda da zor görüyor film gibi ince ve yüzeyi tutan veya kayak gözlüğü ya da klips gibi olması gözlüklüler için daha uygun olacak ama çok basit uygulamaları bile sesli komutla fotoğraf ve video çekimini ve internette arama yapabilmeyi twitter facebook gibi sosyal medyayla bu çekilenleri paylaşabilmeyi sağlıyor.
Bu da mobil pazarlamacılar için son derece yeni olanakları ve fırsatları beraberinde getiriyor. Mobil pazarlamada çok daha etkin ve bilginin çok daha derinleşebildiği birçok sistemin paralel işleyebildiği bir ortam yaratılmış oluyor. Bu tür giyilebilir ürünler çok yakında yaşamın bir parçası olacak bence bu tür ürünler cep telefonuna bağımlılığı da ortadan kaldıracak.
Kör olarak doğduğundan, beyninin maddeleri en ince ayrıntısına kadar incelemesini ve böylece "görmesini" sağlayan özel bir vizör takar. Kendine güveni eksik olduğundan kadınlarla duygusal ilişkilere girmekte sorunlar yaşar, ancak mühendislikte bir dahidir. Özenli çalışması ve hayal gücü sayesinde gemiyi sayısız defa kurtarmıştır. Herkesle iyi geçinmesine rağmen Data'yla olan dostluğu ayrı bir önem taşır. Bizim yaşamımıza bu tür gereçler ne kazandıracak konusunu çok da beklemeyeceğimiz anlaşılıyor. https://www.facebook.com/klickar.augmented buna iyi bir örnek ve böyle girişimleri kutluyorum bizlerinde bu ürünü daha piyasaya çıkmadan görmemize ve denememize sebep oldular. |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder