Bildiğiniz gibi geçen gün Patronsan Vodafone Ret isimli bir yazı yazmıştım. Onunla ilgili bazı gelişmeleri burada kaydetmek istiyorum.
Şirkette elbette patron bayiye gidemedi onun için bir elemana vekalet vermek zorunda kaldı öyle ya da böyle hem masraf etti hem de zamanından kaybetti. Ayrıca herhangi bir Vodafone Bayi olmuyormuş eleman İmes Sanayi Sitesine giderek işlem yapmak zorunda kaldı evet mikrosimkart geldi ama bakın ne aşamalarla...Ayrıca devir işlemi için de gene İmes Sanyi Sitesindeki bayiye gidilecekmiş onu da öğrendik...
Bunları zahmet ettirmek yerine başka çözümler olamaz mı? Sayın Vodafone yetkililerine sesleniyorum. Yüzyüze satış yaparken kurumsal reklamları verirken yoğun pazarlama kampanyalarına giderken müşteriyi elde etmek için çabalarken iyi ama eldeki müşteriye de adam gibi hizmet veriniz lütfen... Yoksa kuşlar kaçacak ona göre ....
CRM grubuna varsa CEM grubuna da sesleniyorum...
Herkese 'İlgili ve Bilgili' günler dilerim...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder