Değerli Prof. Dr. İsmail Kaya'nın özenle hazırladığı bloguna katkıda bulunmak bana gurur verdi. Bu tarz tanımlamaları daha sık yapmak ve yeni oluşan durum ve kavramları ortaya koymak önemli diye düşünüyorum. diğer akademisyen arkadaşlara da tavsiye ederim. Aklını kaçırmış Pazarlama yerine 'Deli eden Pazarlama' adını da Prof. Dr. İsmail Kaya önerdi. Bence hocamızın önerisiyle kavram daha da yerini buldu.
Out of Mind Marketing (aklını kaçırmış pazarlama) yani pazarlama veya satış yaparken pazarlama konusunda olmayacak eylemler yapmak müşterinin beklentisi dışında her türlü sonucu sunmak ve böylece müşteriyi elde tutacağını sanmak müşteriye yapılmaması gereken davranışları ortaya koymak sonunda da bundan sonuç alacağını ummaktır. Ama sonunun nafile olacağı açıktır.
Hepinize bilgili günler dilerim...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder