Gonca hanım merhaba ,
9 Aralık 2015 ‘te mağazamızdan yapmış olduğunuz alışveriş ile ilgili kamera kayıtları incelenmiş olup ürün seçiminizde Setur personeli tarafından yanlış yönlendirme yapılmadığı tespit edilmiştir. Bu nedenle üzülerek değişim talebinizi yerine getiremiyoruz.
Sizleri tekrar mağazamızda görmek ister ,iyi günler dileriz
Bunun üzerine ben aşağıdaki yazıyı yazdım:
Yanlış yönlendirmeden sikayet etmedim. Ürünün değiştirilmesini istedim hem de alisverisin hemen sonrasi ve bana iade olmaz degisim olmaz yazisi gosterildi.Bu tarz yanlis uygulamalarin satisa ve musteri iliskilerine zarar verdigini ozellikle belirtmek isterim. Ortamda tekel olmak bu sekilde hareket etmeyi gerektirmez. Zaten sikayetim eleman ile ilgili olsaydi baska yazardim uygulamaniz hatalı ve bunun duzeltimesini ve neden boyle bir beyanat yazildigini ogrenmek ve tuketicinin degisim hakkini normal sekilde kullanmasini istiyorum.
Saygilarimla
Prof Dr.Gonca Telli
Prof Dr.Gonca Telli
Aşağıda ise sizlerle paylaşmak istediğim yorumum yer alıyor
Konuyla İlgili Yorumum;
Hemen personele ne yaptın da yanlış ürünü verdin gibilerinden müdahale edilmesi yerine müşteri şikayetinin ne olduğunun anlaşılması daha önemli olmalı kanımca. Ayrıca benim isteğim yanlış renk olarak aldığım aynı ürünün aynı fiyatlı açık rengini almaktı ve hemen aldığım an sonrası. Üzülerek değişim talebimi yerine getirememeleri ve de sonra tekrar bizi mağazalarında görmek istemeleri de yaman çelişki. O yüzden benim notum Sabiha Gökçen Setur Duty Free Shop'a hala "0".
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder