18 Aralık 2015 Cuma

SETUR GÜMRÜK MAĞAZASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 3

Bütün bunların üzerine SETUR Gümrük Mağazasından son gelen mail sorularıma en azından cevap verdi:
Duty Free Uçak İçi Satış Operasyon ve Toplu Satış  Şefi Arif Kurt'un Mesajını ekliyorum;
"Sn.Telli,

Şikayetiniz kamera  kayıtları olmak üzere detaylı bir şekilde incelendiğinde kusurumuz olmaması ve TC. Gümrük Kanunları gereğince Duty freelerden alınan ürünlerin değişim ve iadesi  kanunlar gereğince yapılamamaktadır. Bu durum şirketimizle alakalı bir durum değildir. İç piyasadaki normal mağazalar gibi  işlem yapılmamaktadır, yönetmeliğe tabi hizmet verilmektedir. Yasal olmayan bir seyi şirket olarak yapmamız mümkün değildir. Bu durumu anlayışınıza sunarım,

Saygılarımla,"


Öğrendik ki TC. Gümrük Kanunları gereğince Duty freelerden alınan ürünlerin değişim ve iadesi  yapılamıyormuş, bu yüzden alımlarınızda diikkat edin. Kafamda deli sorular Gümrük kanunun hangi maddesi?diye...

sonuçlanma hikayesine bir göz atmalı Gümrük kanunun Orman Kanunu olmadığını düşünüyorum. Bir Havalimanında yapılabilen bir işlemin diğerinde yapılmaması da hayret verici.


"Telefon gorusmemize istinaden, iadesi yapilmak uzere Burberry marka urununuzu orijinal faturasiyla birlikte asagida gorebileceginiz adrese kargo ile ulastirilmasini rica ederiz. Anlasmamiz olan Yurtici Kargo’ya, gonderinizi karsi odemeli olarak da teslim edebilirsiniz.

Istanbul Ataturk Havalimani
Dis Hatlar Gelis Terminali
ATU Genel Mudurluk
Musteri Iliskileri Birimi
Yesilkoy/Bakirkoy – Istanbul"

Hiç yorum yok: