Bu blog pazarlama üzerine kurulan bir blogdur. Genelde pazarlamada ve teknolojideki yeni yaklaşımlar alınmakla birlikte özelde "mobil pazarlama" konuları üzerinde durulacaktır. Son zamanın parlayan yıldızı mobil pazarlama ile ilgilenenler için de zevkle takip edilecek bir blog olması beklenmektedir. ______________________________________
1 Nisan 2020 Çarşamba
Koronavirüsün Pazarlamaya Etkisi
Son zamanlarda gerçekliğini tam olarak algılayamadığımız küresel ölçekli bir durumla karşı karşıyayız. Koronavirüsün yaşama ve iş dünyasına etkisi de olacak. Çünkü dünya bir milat yaşıyor. Bundan sonra “Korona Öncesi” ve “Korona sonrası” sözlerini sıkça duymaya hazırlanın. Örneğin 2020'liler “Korona Nesli” olarak çıkacak. Alışveriş, tutundurma, fiyat, ürün, tedarik, tüketim alışkanlıkları, tüketici davranışı değişecek mi, şirketler ve müşteriler nasıl dönüşecek?
Etiketler:
2020,
alışveriş alışkanlıkları,
dağıtım,
değişim,
fiyat,
iş dünyası,
korona nesli,
Koronavirüs,
pazarlama,
tedarik,
tutundurma,
tüketici,
ürün
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder