Yaklaşık 1-1,5 aylık bir dönem içinde Gloria Jeans Kafelerin(http://www.gloriajeanscoffees.com.tr ) duvarlarında şimdiye kadar hayatımızda bu şekilde var olmayan bir gerecin devreye girdiğini görüyoruz. Bunu Turkcell'le(http://www.turkcell.com.tr/) paralel olarak geliştirilen bir reklam kampanyası olarak değerlendirmek mümkün. Bu aslında bir şarj ünitesi ama sanki kasa gibi. Aslında sanırım otellerdeki kasa sisteminin biraz değiştirilerek sunulması. Böylelikle iki firma da ciddi hizmet farklılığı yaratmış oluyor.
Normalde artık bütün alışveriş merkezlerinde, süpermarketlerde ekranlarla kuşatıldığımızın hepimiz farkındayız. Çok çeşitli firmaların reklamlarını orada olup da görmemeye imkan yok. Çünkü bir ekranı atlasanız dahi neredeyse birkaç adım içersinde bir diğeriyle karşılaşabiliyorsunuz. Üstelik artık insanlar bu ekranlara alışık hatta neredeyse düşkün. İllaki takılıyorsunuz.
Ama Gloria Jeans Kafelerde olan başka bir şey, müşteriye bir tür ekstra hizmet. Müşteri bir yandan kahvesini yudumlarken bir yandan şarjı biten cep telefonunun kafedeki ünitede emniyetli bir şekilde şarj edebiliyor.
O zaman kafe de hizmeti de bir ölçü de müşteri gözünde üstünlük yaratmış oluyor. Bu arada Turkcell orada sürekli olarak varlığını kanıtlamış oluyor ve başka herhangi bir reklam olmaksızın varlığını orada öylelikle gösterebiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder