Günümüzde uygulanan bir çok pazarlama, reklam ve halkla ilişkiler kampanyalarında bir itme stratejisi uygulanmaktadır. Aslına bakarsanız genelde hiçbir müşteri bu tarz bir itme stratejisinden hoşlanmaz. Bu bağlamda söylenti (buzz) pazarlaması müşterinin daha rahat uyum gösterebileceği bir çekme stratejisini kullanır.
Mob-marketing gibi kişisel blog sayfaları ise elektronik bir söylenti yaratmak için popüler bir medya haline dönüşmektedir. Reklamcılar ürün ya da hizmetlerin tutundurma faaliyetlerinde "kendilerine uygun çağrıyı sağlayabilecek blog" yazarlarının peşine düşmüşlerdir. Söylenti pazarlamasını yayabilecek bir diğer araç da Hemen gelen mesaj (Instant messaging) (IM)uygulamaları olarak değerlendirilmektedir. Detaylı bilgi için (http://searchcrm.techtarget.com/sDefinition/0,,sid11_gci939341,00.html)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder