25 Nisan 2014 Cuma

Albert Einstein ve Ben :)


   Bugünkü http://www.milliyet.com.tr/albert-einstein-yildiz-da-kursuye-cikacak-istanbul-yerelhaber-159085/
Teknolojinin ve eğitimin kalbi Eğitim Teknolojileri Zirvesinde atacak. Yıldız Teknik Üniversitesi’nde düzenlenecek etkinlikte 'Albert Einstein', sahnede eğitim teknolojilerini anlatacak.
Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) Akademik ve Kültürel Etkinlikler Komisyonu tarafından organize edilen Eğitim Teknolojileri Zirvesinde, teknoloji destekli son eğitim trendleri konuşulacak.
31 Mayıs'ta Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kongre Merkezi'nde düzenlenecek olan etkinlikte, eğitimciler, teknoloji şirketleri, girişimciler, yöneticiler ve sosyal medya uzmanları bir araya gelecek. Türkiye’de ilk kez organize edilecek olan çalıştay ve panellerin düzenleneceği etkinliğin açılış konuşmasını Albert Einstein yapacak. Türkiye’de daha önce siyasi arenada bir kez kullanılmış olan Hologram uygulamasının ikinci örneği olacak çalışmada Einstein, 3 boyutlu hologram görüntüsü ile kendi dönemindeki teknolojik gelişmelerden yola çıkarak, günümüze dair görüşlerini anlatacak. Daha önce Atatürk tarafından Türkiye’ye davet edilen ve Türkiye’ye gelmeyi çok istediği ifade edilen Einstein, fiziki olarak değilse de hologramıyla bu isteğini gerçekleştirmiş olacak.
Etkinliği düzenleyen YTÜ Akademik ve Kültürel Etkinlikler Komisyonu adına açıklama yapan Eğitim Teknolojileri Zirvesi Koordinatörü Işıl Boy “Amacımız teknolojinin ve internetin şekillendirdiği günümüz dünyasında yepyeni sorular yönelterek yeni eğitim trendlerini öğrenmek ve iyi örneklerden ilham alarak motive olmak” diye konuştu.
Kendi alanında uzman çok değerli yerli ve yabancı konuşmacının yer alacağı zirvedeki konuşmacılar arasında ben de varım.
 “Milli Eğitim BakanlığıYenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü”nün de katılacağı etkinlikte, Pearson sponsorluğunda Albert Einstein'in hologramının yanı sıra, Yüksek Sadakat konseri ve illüzyon gösterisi de yer alacak. İllüzyon gösterisini ise Dünya Sihirbazlar Birliği tarafından daha önce David Copperfield, Criss Angel gibi dünyaca ünlü isimlere verilmiş, sihir dünyasının Oscar’ı olan Merlin Ödüllü “Dünyanın En İyi Sihirbazı“ seçilen Doruk Ülgen yapacak. Zirvenin biletlerini Biletixüzerinden temin etmek mümkün.
Katılımcılar ise şöyle: “Microsoft Orta Doğu & Afrika Kamu Politikaları ve Planlamarı Direktörü Erdem Erkul, University of Warwick’ten Russell Stannard, YASAD (Yazılım Sanayicileri Derneği) Başkanı Doğan Ufuk Güneş, Eğitim Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. M. Yaşar Özden,Bahçeşehir Üniversitesi BÖTE Bölüm Başkanı Doç Dr. Şirin Karadeniz, Yıldız Teknik Üniversitesi’nden Doç. Dr. Teyfur Erdoğdu, Yıldız Teknik Üniversitesi UZEM Müdürü Yrd. Doç. Dr. Tuncay Sevindik, YeniDiplomasi.com Başkan/ Eş-Kurucu Gökhan Yücel, Doğan EgmontReklam Grup Başkanı Yakup Öztürk, Mobile Action (Silikon Vadisi) Aykut Karaalioğlu, YTÜ Basın Danışmanı ve Sosyal Medya Savaşları Kitabı’nın Yazarı Ümit Sanlav, Medya Derneği Genel Sekreteri Deniz Ergürel, Sinan Canan ve Serkan Karaismailoğlu, Bilişim Avukatı Meltem Banko, Şehir Üniversitesi’nden Meltem Akbulut Yıldırmış, Emrah Akkurt, Aslı Akbak Şen, Coca-Cola Eğitim Teknolojileri Müdürü Emre Güleçoğlu, Yenilikçi Öğrenme ve Öğretme Merkezi’nden Kayhan Karlı, Outwork Alternative Media & Event Company Cengiz Ayyıldız, Pilgrims Teacher Training Kristina Smith, YeniDiplomasi.com, Başkanı Gökhan Yücel, Turkcell Yeni İşler Yöneticisi Serkan Ünsal, Okan Üniversitesi’nden Prof.Dr. Gonca Telli Yamamoto, Bahçeşehir Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Dekan YardımcısıDoç. Dr. Tufan Adıgüzel, Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Teknolojisi Yüksek Lisans Programı Koordinatörü Yrd. Doç. Dr. Yavuz Samur, İstanbul-universitesi/ " target="_blank" class="tag">İstanbul Üniversitesi’nden Dr. Tuncer Can, Dr. Oğuz Cincioğlu, Dr. Ramazan Zengin, Sosyal Medya Programı Yapımcısı Yalçın Arı,Yakın Doğu Üniversitesi’nden Doç. Dr. Zehra Altınay ve Doç. Dr. Fahriye Altınay, Odun herif olarak bilinen Twitter Fenomeni Kadir Doğrubakar, Bilişimci Ali Rıza Babaoğlan, Uluslararası Ödüllü İllüzyonist Doruk Ülgen, ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlkokulu, Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Seda Karabulut, Biritish Council’den Şirin Soyöz, Adapazarı Özel ENKA AnadoluLisesi Bilgisayar Bölüm Başkanı Tuba Işık, Cambridge University Press’ten Sedef Koç, Abantİzzet Baysal Üniversitesi’nden Yrd. Doç. Dr. Sedat Akayoğlu, ITEC Proje Yürütücüleri Sevgi Sabancı - Oğuzhan Yavaş - Hakan Umutlu, Şehir Üniversitesi’nden Abdurrahman Özdemir, Globad’tan Selçuk Can Güven, Esat Uğurlu, Alman Liseliler Kültür ve Eğitim Vakfı Okulları’ndan Hakan Atas.”

Hiç yorum yok: