1 Şubat 2015 Pazar

Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2015'de buluşalım

Teknolojinin, eğitim ve öğretim hayatının vazgeçilmez bir parçası haline gelmesi sayesinde eğitim kurumları ve eğitimcilerin bakış açılarını değiştirmeleri artık bir zorunluluk haline dönüşmektedir bu durum aynı zamanda yeni yöntemlere adapte olmaları zorunluluğunu da getirmektedir.
ABD Çalışma Bakanlığı'nın raporuna göre, bugün eğitim göre çocukların %65'i, henüz var olmayan mesleklerde çalışacağına göre 'Eğitim Bilimi' de bu değişim sürecine uyum sağlamak zorundadır. Bu değişim sürecini yakından takip etmek, geleceğin nasıl şekilleneceğini araştırmak için odaklaşmak gerekmektedir. Bu konuda yeni görüşleri ortaya koyacak olan Eğitim Teknolojileri Zirvesi 14 Mart 2015'de Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsünde gerçekleşecektir. Ben olsam kaçırmam :) Ben zaten konuşmacıyım :P http://www.egitimteknolojilerizirvesi.com/

Hiç yorum yok: