13 Aralık 2015 Pazar

SETUR GÜMRÜK MAGAZASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

9. Aralık. 2015 tarihinde İstanbul Lefkoşa uçuşunu beklerken Sabiha Gökçen Havalimanı SETUR mağazasından makyaj malzemesi aldım. Ödemeyi yaptıktan sonra aldığım kremin bir koyu tonunu almış olduğumu farkettim. Bunun üzerine hemen ürünü değiştirmek istedim. Gün ve an sadece 2-3 dk geçmişti. Heryerde kamera ile izleniyorsun beyanları da cabası. SETUR görevlileri ürünü değiştiremeyeceğimi şirket kuralı olduğunu söyleyen şirket müdürü imzalı bir belgeyi gösterdiler . Böyle saçma bir uygulama olmaz. Bir de müşteri memnuniyetinden bahseden bir beyannameleri de var. Kalite politikasına bir hoca olarak "sıfır" veriyorum. Anketlere değil müşterinin lafına şöyle bir baksınlar. Biri bir duvarın köşesinde yan yana. Bunları ekte sunuyorum. Oysaki müşterinin cayma hakkı diye bir şey her zaman vardır ve uçuş öncesinde bunun gerçekleştirilebilmesi gerekir. Ayrıca bu tür kuralların neden oluşturulduğunu da merak etmekteyim. Bu uygulamanın düzeltilmesi gerekir. Müşteri memnuniyetini "sıfır"layan bu tür yaklaşımları kınıyorum.Üstelik bu müşterilerin gümrük mağazaları hakkındaki görüşlerini de olumsuz hale getiriyor. 

Hiç yorum yok: