Google’ın Başkan Yardımcılarından Susan Wojcicki’nin yaptığı açıklamada mobil reklamcılık pazarlama alanında dev bir potansiyele sahip ve bu endüstrinin halen gelişim aşamasının ilk evrelerinde olmasına rağmen AdMob’ın kısa bir süre içerisinde inanılmaz bir büyüme gösterdiğini belirtti.
Kuruluşundan bu yana AdMob, iPhone ve Android gibi mobil platformların da yer aldığı alanlarda, sitesinin ana sayfasında yer alan sayaca göre, 125 milyarın üzerinde reklam görüntülemeyi başardı. Mobil reklamcılık herkesin dikkatle takip ettiği bir alan olarak artık pazarda yerini almış durumda,
Yapılan reklamlar ise fonksiyonlarına göre
SMS reklamları
Arama reklamları
Web gösterimli reklamlar ve
Aplikasyon reklamları olarak kategorize ediliyor.
http://www.blogcatalog.com/topic/mobil+pazarlama/ dan yararlanılmıştır.
Bu blog pazarlama üzerine kurulan bir blogdur. Genelde pazarlamada ve teknolojideki yeni yaklaşımlar alınmakla birlikte özelde "mobil pazarlama" konuları üzerinde durulacaktır. Son zamanın parlayan yıldızı mobil pazarlama ile ilgilenenler için de zevkle takip edilecek bir blog olması beklenmektedir. ______________________________________
15 Aralık 2009 Salı
Mobil Reklamcılık Google ve Admob
Etiketler:
admob,
androd,
aplikasyon reklamları,
arama reklamları,
google;mobil platform,
IPhone,
mobil pazarlama,
mobil reklamcılık,
pazar; apps,
sms reklamları,
web gösterimli reklam
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder