1 Ocak 2010 Cuma

Hoşgeldin 2010

Evet artık yeni bir seneye daha girdik bu sene geçen seneye göre daha iyi olur diye umud ediyorum.

Mobil girişimcilik ve mobil pazarlama konusu bu sene daha da önem kazanacak. Doğrudan müşteriye ulaşılarak mesaj gönderebilme bu alanın en cazip konusu gibi gözüküyor şimdilik. Ama yeni telefonlar ve geliştirilen pek çok uygulama da mobil pazarlamayı geliştirmeye uygun zemin hazırlıyor. Bu sene ülkemizde de bu konuya ilginin artacağı söylenebilir.

M-öğrenme konusu ise yine başka bir boyut ve giderek gelişiyor. Hatta
Learning Technology Newsletter, Vol. 11, Issue 1 & 2, January-April 2009 sayısında konuya özel başlıklar var. Bunlardan bazıları:
*Just-in-time mobile learning model based on context awareness information
*A Mobile Quiz Platform to Challenge Players’ Knowledge on Mobile Devices
*Exploring Students’ Perceptions toward Using Interactive Response System gibi

Daha önceki işlediğimiz konularda Mobil Yaşam Konferansında sunulan Mobil öğrenme ve araştırma konuları da giderek önü açılan konular olacak.Zaten mobil araştırma mobil pazarlama açısından da çok önemli.

Şimdilik kısa bir başlangıçla herkese mutlu, başarılı ve sağlıklı yıllar diliyorum.

Hiç yorum yok: