20 Ekim 2010 Çarşamba

Blog açalı 30 ay olmuş

Değerli Arkadaşlar,

Şöyle bir dönüp neler olmuş diye bakayım düşüncesiyle ilk blogu açtığım güne bakayım dedim ve 30 ay geçtiğini farkettim. 30 ay neredeyse 3 yıla yakın bir süre demek. Demek ki insan isterse bunu başarabiliyormuş. 30 ay öncesiyle günümüzü bir karşılaştıracak olursak günümüzün mobil cihazları, sistemler ve düşünceler de aslında belki de 120 kat fazla bir değişime uğradı. 30 ay önce mobil pazarlama mı o nedir? gibi soru işaretleri beliriyordu şimdi artık bu kavram popüler olmanın ötesinde yoğun kullanılır hale de geldi.

Ben gelecek 30 ayı da merak ediyorum doğrusu teknoloji 3G gibi avantajları getirirken ipad gibi blackberry gibi androidler gibi pek çok cihazında kendini yenilemesine sebep oluyor. Bunlar da görsellerden yararlanma, hızlı erişim, bireysel erişime çok kolaylık sağladıklarından firmalara çok ciddi bir pazarlama kanalı açıyor. Reklam sektörü ciddi bir adaptasyon aşamasında büyük ekranlardan küçük ekranlara geçiyor kitlesel medyaya alışkın olan grup artık bireysel medyayı çözemeye çalışıyor.

Küçük bir nostaljiden büyük bir geleceğe diyor hepinize iyi haftalar diliyorum.

Hiç yorum yok: