1 Ekim 2011 Cumartesi

Mobil Pazarlama Paneli

Mobil Pazarlama konusuna ilgi giderek artıyor. Mobil pazarlama günümüzde reklamcılık, aplikasyon uygulamaları ile neredeyse her an bireye ulaşabilir hale geldi. Aslında pazarlama yapısı itibariyle ürün/hizmetler, fikirler, insanlar, şehirler, ülkeler, kar amaçlı/kar amaçsız kurumlar gibi pek çok alan, konu, kurum ve kişiyle bağlantılı olarak oluşan, bu bağlantıları kuran bir özelliğe sahiptir. Pazarlama bir anlamda ilişki, bir anlamda bağlantı ile çalışan çok önemli bir işlevdir. Bağlantılar çok önemli çünkü Barabasi (2010) bir kişiden diğer bir kişiye uzanan bağlantılara göre milyarlarca düğümden oluşan şebekede her bir düğüm çifti ortalama altı bağlantı uzaklıktadır demektedir. Yani kime ulaşmak istenirse istensin 6 adımda ulaşılabileceğini söylüyor. Mobille bu daha da kolaylaştı.

14 Eylül 2011 Çarşamba saat. 10.00- 14.00 arasında İTO'da bir pazarlama paneli gerçekleşti. Program aşağıdaki gibiydi;

· 10:00 – 10:10 Açılış Konuşması

İstanbul Ticaret Odası

· 10:10 – 10:20 Açılış Konuşması

Oturum Başkanı Prof. Dr. İbrahim Kırcova

10:20 – 10:40 Sibernasyon Çağında Mobil Pazarlama Trendleri

Zehra Öney – 360+media Interactive

· 10:40 – 11:00 Mobil Applikasyonlar Üzerinden Mobil Pazarlama

Nesligül Altay- AVEA

· 11:00 – 11:20 Mobil İletişimin Pazarlamadaki Yeri

Doç.Dr. Gonca Telli Yamamoto-Okan Üniversitesi

· 11:50 – 12:10 SMS Bazlı Mobil Pazarlama ve Lokasyon Bazlı Uygulamalar

Banu Kargın / Ozan Sağlam – TURKCELL

· 12:10 – 12:30 En Çok Kullanılan Mobil Reklam Ürünleri

Refik Çağlayan – 4PLAY

· 12:30 – 12:50 Teknoloji ve Mobil Pazarlama KOBİ’lerin Hizmetinde

Emre Kanaat – VODAFONE

· 13:10 – 13:30 Mobil Reklam Mecralarında En Başarılı Uygulamalar

Rima Erdemir – Medya Net

· 13:30 – 13:50 Applikasyon Bazlı Mobil Reklam Uygulamaları ve Mecrada Kullanımı

Kurt Onur – MoveZ K

Hiç yorum yok: