11 Mayıs 2012 Cuma

Blogumuzu 15000 kişi izledi nice 150000lere

Bugün 15000 izleyiciyi aşmanın keyfini yaşadım. Blogumu açtığımdan bu yana 15000 kişiye ulaşmış olmak çok güzel bir duygu.Tabii vakit ayırıp daha fazla konuda yazı girişleri yapabilsem çok daha fazla izleyici tarafından görülebileceği çok açık. Bloglar çok etkili araçlar çünkü yazılarımı sadece Türkiye'den değil, ABD'den İngiltere, Hollanda, Almanya, Rusya gibi gelişmiş ülkeler Malezya, Taiwan gibi gelişmekte olan ülkeler ve çeşitli Afrika ülkelerinden bile takip edenler olduğunu görmek işin uluslararası bir payı olduğunu da ayrıca ortaya koyuyor. Okurların ve izleyicilerin sayısının artması konuya gösterilen ilginin de arttığının göstergesi aslında. Bugün kendi kendime 'Doğru bir konu seçmişsin'dedim. Yine bu aralar twitter'e biraz kafayı taktım. Sıklıkla tweet atıyorum.https://twitter.com/#!/goncatelli Ancak daha genele hitap eden şakavari yoğun bir çaba şu an benim için. Ama Mayıs ayı neredeyse bir yıldönümüne daha gelmek üzereyiz.Hepinize güzel günler dilerim.

Hiç yorum yok: