21 Şubat 2014 Cuma

Bugün İş Bankasından gelen mesaj

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün İş Bankası Müşteri İlişkilerinden yeni bir mail aldım. Bankamatikte o anlık oluşan bir durum olarak değerlendirilerek 4,5 TL tarafıma iade edilmiş, bu anlamda gönderdikleri maili sizlerle de paylaşıyorum. Ancak TCKN ile para yatırmadaki kesinti meselesinin sadece benim için değil herkes için geçerli olması gerektiği kanaatindeyim.

Çünkü küçük rakamlar aslında büyük birikimleri sağlayabiliyor. Bankacılığın temel dayanağı mevduat değil mi? O yüzden bu tarz ücretlendirmeyi kaldırdıklarında hesaplarda  dönen paranın daha fazla olacağını düşünüyor ve asıl karlılıklarını bunların etkileyeceğini ifade etmek istiyorum. Ayrıca müşteriyi potansiyel hırsız, suçlu, üçkağıtçı görmemek gerekir. Müşteri gerçekten bankaların velinimetidir.

Mikrokredi gibi kavramların dünya ekonomisine etkileri malum bunlar da bir tür mikro-kredilendirme sistemi gibi görülmeli banka yönetimleri tarafından. Bizdeki bankacılık sistemi ise Kre-dilendirmeye kadar yolu olan bir duruma benziyor maalesef. Müşteri  bilgi devrinde yolunacak kaz değil!!!

Bir de çok yüksek ücretler alınması (hatta ilk zamanlar bankamatik ve internetten ücretsiz olacağı vaadedilirken) çok saçma. Eğer illa bir ücret alınacaksa 1TL mertebelerinde olmalı o da fiş verme ücreti fln gibi olabilir ya da gönderi tutarına belli limit konulabilir 500 TL için 1 TL 1000TL için 2 TL gibi.(temelde hiç olmamalı)

Şimdiyse bir başka durumla uğraşıyorum TürkTelekom dün beni deli etti bir sonraki yazım onunla ilgili olacak.

Herkese mutlu ve bilinçli günler diliyorum.

Hiç yorum yok: