4 Ağustos 2010 Çarşamba

Genç Kadınların Facebook Tutkusu

Pazarlama çabalarını kadınlara yönlendirmek ya da kadın segmentini bulmak ve bu segmente hitap etmek isteyen firmalar için çok taze ve yeni bir kanal facebook. ABD'de Lightspeed Research tarafından Oxygen Media Group için yaptırılan bir araştırmada 18-34 yaş arasında yer alan kadınların yaklaşık % 39'u kendilerini facebook bağımlısı olarak görmektedir.http://www.mediapost.com/publications/?fa=Articles.showArticle&art_aid=131477&nid=116234

Facebook bağımlılığı dendiğinde sabah kalkar kalkmaz facebooka bakılması ve sürekli facebook'ı tıklanması olarak algılanabilir. Aslında internetin bağımlılık yaratma gibi bir özelliği olduğu açık. ABD'de 1605 adet sosyal ağ kullanıcısı kadının % 57si insanlarla yüzyüze konuşma yerine online konuştuklarını bunların %34ünün sabah banyoya gitmeden ya da diş fırçalamadan önce facebooka baktıklarını ifade etmişlerdir.

Hiç yorum yok: