21 Şubat 2011 Pazartesi

Mac Air bu kadar mı zor?

Arkadaşlar,

Geçen gün mac bilgisayar hafif diye mac air almak üzere çeşitli sitelerde karşılaştırma yaptım. Bunlardan o gün için en uygunu Gold Bilgisayar gözüküyordu. Ayrıca peşin ödemede ya da tek çekimde %5 indirim gibi bir rakamı gördüğüm için orayı tercih ettim.

Gittim bilgisayarı aldım. Ama bir baktım indirim yok indirim istedim. Satış görevlisi çocuk yardımcı oldu ve gerekli indirimi yaptılar. Neyse program yükleyelim mi diye sordular evde kendim yüklemeyi tercih ettim doğrusu.

Eve geldim bir açtım güzel evet gerçekten hafif bir bilgisayar hatta tek elle bile kaldırılabiliyor. Ancak elektrik fişini niyeyse Amerikan standardına göre 3 dişli koymuşlar. Apple bu kadar yakın yani müşterisine. Türkiye standartlarında 2 fiş yerine 3 dişli fiş. Hafta sonu bunu götürmeye zamanım yoktu sabah konuyu Gold'a dile getireyim dedim.

Gold'un iletişim telefon numarasından aradım doğrudan web sayfasına yönlendiriyor ve 40 dakika içinde geri dönüşün olacağını beyan ediyor. Bekleyeceğime webden durumu sorayım ona göre gideyim ellerinde uygun fiş varsa onu alayım dedim. webden iki kere denedim şikayetimi algılamadı sürekli hata verdi. O zaman o söylenen 40 dk falan değil, hiç erişmemekle bir.

Bu yüzden telefonla 20 dakika kadar bekleyerek bir müşteri temsilcisine ulaştım. Bu da insan için işkence denilebilir. Özellikle meşgul insanlar için. (Gerçekten bilgisayardan ulaşsaydım kanımca çok daha kolay olurdu).

Ben diyorum ki "sadece kablosu hatalı üründe bir sorun olduğunu sanmıyorum". Onlar ürünü istiyorlar. Neyse kabloyla bir gideceğim bilgisayarı taşımamıştım yanımda sadece şu an kablosu var. Bakalım ne olacak?

Hepinize iyi bir gün diliyorum. Benimkisi CRM anlamında gerçekten çok canlı ve heyecanlı.

Hiç yorum yok: