14 Şubat 2011 Pazartesi

Mobile Marketing Fundamentals and Strategy

Türk akademisyenlerden mobil pazarlama konusunda bir başarı daha. Benim, IGI global tarafından yayımlanan "Mobilized Marketing and the Consumer: Technological Developments and Challenges" kitabımdan sonra Turkcell Mobil Pazarlama ve Turkcell Akademi liderliğinde,Boğaziçi Üniversitesi’nin değerli akademisyenleri ve yazarları Prof. Dr. Ayşegül Toker, Prof. Dr. Cengiz Yılmaz ve Yrd. Doç. Kaan Varnalı tarafından hazırlanan "Mobile Marketing Fundamentals and Strategy” kitabı, McGraw-Hill tarafından yayımlandı. Değerli hocalarımı tebrik ediyorum.

Turkcell’in mobil pazarlama ve reklam alanında hayata geçirdiği bir çok vaka çalışmasını içeren ‘Mobile Marketing’ aşağıdaki konuları kapsıyor:
Mobil Pazarlamanın Temelleri: kısa mesaj servisi (SMS), multimedya mesajlaşma servisi (MMS), mobil internet, interaktif sesli yanıt sistemi (IVR), mobil oyunlar, mobil servisler ve daha fazlası.
Temel Değer Teklifleri: kolaylık, kişiselleştirme, yerelleştirme, müşteri gizliliği ve daha fazlası.
Mobil Tüketici Davranışlarını Etkileyen Faktörler: demografi, kültürel değerler, müşteri davranışları tarihçesi, sosyal ağlar, arkadaş çevresi ve daha fazlası.
Geleceğin Mobil Pazarları: sağlık servisleri, uzaktan eğitim, acil servisler, bankacılık, televizyon, ticaret, devlet hizmetleri ve daha fazlası.
Bugün mobil pazarlama platformlarını mevcut iletişim kanalları ile entegre edebilmek, markalar için başarı ve başarısızlık arasındaki farkı yaratan temel unsurlardandır.Pazarlama, son iki yıl içinde çok hızlı bir evrim süreci yaşadı. Kitap, bu evrim sürecini detaylı bir şekilde anlatmakta ve markaların mobil olmasının faydalarını dile getirmektedir.
(http://lab.turkcellpartner.com/blog/2011/01/17/b-kargin-mobil-pazarlama-kitabimiz-tum-dunyada-satista/)

Hiç yorum yok: