22 Mart 2015 Pazar

Bir Ariana Huffington olamadık

Gerçi aramızda epey bir yaş farkı var. Kızım yaşındaki Ariana Grande den bahsetmiyorum. Benim vurgulamak istediğim Ariana Huffington dünyada en saygın bloglardan biri olan Huffington Post'un sahibi ve köşe yazarlarından biri.

Bunu neden mi yazıyorum? Benim 2008 Mayıs'ta yayın hayatına geçirdiğim bloguma 37 bin küsur kişi girerken 2005'te başlayan Huffington post Ekşi Sözlükte bile yerini almıştır. Arianaonline.com ile başlayan web yaşamı daha sonra internet gazetesi ve blog olarak sürmüştür.

Bugün Huffington Post Alexa sıralamasında http://www.alexa.com/siteinfo/huffingtonpost.com
dünyada 92. sırada ABD'de 29. sırada yerini almıştır.

Ben aslında ilk Huffington Post örneğini Sosyal Medya ve Blog kitabı için yapmış olduğum hazırlıklar esnasında görmüştüm. İlk okumalarımda bir ev kadınının muazzam başarısı olarak geçiyordu.

Ama daha sonra nasıl bir  "ev kadını" diye bakmak lazım geldiğini söylemeliyim. Kocası bir petrol zengini ve politikayla uğraşan kitap falan yazan TV Programlarına katılan bir kadın.

Blog konusunda yapılan yatırımların etkisi ve  çevredeki tanıdık sosyetik kadınların dedikoduları  gibi konuları kolayca öğrenebilen bir kadın (Belki de Gossip Girl dizisine ilham vermiştir).
Bloguna ciddi şekilde yatırım yapılan ve ABD'deki medya kurallarının bazılarını blogla aşıp daha samimi ve etkin bir iletişim ortamı yaratabilen bir kadın. Takdir ediyorum kendisini :)

Bu yüzden ben de başlangıçtan bu yana gayretle sürdürmekte olduğum bloguma böyle bir konu ile renk katarak izleyicilerimi artırmak düşüncesindeyim.

Ariana Huffington

 Ariana Grande 


Bu ve benzer konularda yazmamı istediğiniz konular olursa lütfen bana yazın...

1 yorum:

Gonca Telli Yamamoto dedi ki...

Açıkçası Ariana Grande'de çekici gelmedi galiba...