11 Mart 2015 Çarşamba

Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2015 Başlıyor

Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) ve Bahçeşehir Üniversitesi (BAÜ) işbirliğiyle düzenlenen Eğitim Teknolojileri Zirvesi’nde eğitim ve teknolojinin yanı sıra engelsiz bilişim de konuşulacak. Bu Zirve'deki "Engelsiz Bilişim" Panelinde Türkiye ve KKTC Engelsiz Bilişim Platformundan Temsilciler engellilerle ilgili eğitim teknolojileri konusunu irdelenecek.

Katılımcılar (Soyadı Sırasına Göre);
Doç.Dr. Fahriye Altınay, Yakındoğu Üniversitesi, KKTC

Doç.Dr. Zehra Altınay, Yakındoğu Üniversitesi, KKTC

İbrahim Elibal, Türkiye Körler Federasyonu

Öğr. Gör. Mustafa Özhan Kalaç, Türkiye Engelsiz Bilişim Platformu Koordinatörü, Celal Bayar Üniversitesi 

Hasan Özdemir, Microsoft

Oturum Başkanı: Prof.Dr. Gonca Telli Yamamoto, ELU



http://www.iha.com.tr/haber-egitim-teknolojileri-zirvesi-basliyor-445888/

Hiç yorum yok: