29 Mayıs 2008 Perşembe

Gülümseyen Arı

Bugün hurriyet.com.tr 'deki ilk haber "Gülümseyen Arı Şoke Etti". http://www.hurriyet.com.tr/dunya/9044979.asp?m=1
Belki bir fotoğrafçı için ya da fotoğrafçılık mesleği için son derece önemli bir haber olabilir ama ben kendi adıma çok da önemli bulamadım. Uğraştım ama bir türlü olmadı.

Arının gülümsemesini yorumlamak istedim. Siz arı neslini tüketiyorsunuz küresel ısınmayla birlikte sadece arı neslini değil bir çok diğer canlının da sıra size de gelecek mi demek, ya da bu insanların işi yok arının, arı sütü, balıyla, poleniyle, ilacıyla uğraşacağına gülümsemesiyle uğraşıyor, boş işlere koşuyor mu? demek.....

Niye daha etkili, doğru ve iyi mesajlarla insanlara ulaşılamıyor? Kitle iletişimi araçlarının bir kısmı neden insanı boş şeylere yönlendiriyor? Merak ediyorum.

Bunu ciddi ciddi düşünmek lazım.

Hiç yorum yok: