19 Mayıs 2010 Çarşamba

E3 TECH ZİRVESİ

21 MAYIS 2010’da Adıgüzel Eğitim Kurumları tarafından düzenleniyor. Zirve’nin ilk oturumunda konu Eğitlence (Eğlenme ve öğrenme) Edutainment olacak. Bu oturumda moderatörlük yapıyorum. Konuşmacılar;
Serdar ÖZKAŞ (KLİKSOFT) "Eğitim içeriği hazırlamada interaktif uygulamalar (Raptivity)" Mustafa YÜCELGEN (BİLGİ KURDU) "Bilgisayarda oyunla öğrenme" İlkay ÖZTÜRK (INFINITY TEKNOLOJİ) "E-Öğrenme 2.0; Sosyal öğrenme" Serra TİTİZ (GDN ) "Teknoloji yoluyla sosyal inovasyon"

Çok değerli firmalardan gelen konuşmacılar bizlerle yaptıkları çalışmaları ve öğrenme konusundaki deneyimlerini paylaşacaklar.

E3 Tech zirvesi’nde Eğitim Teknolojileri, E-öğrenme ve E-Öğrenme Yönetim Sistemleri başlıklı üç oturum daha gerçekleşecek.
Detaylı bilgi http://www.adiguzel.k12.tr/e3 den görülebilir.

Hiç yorum yok: