23 Mayıs 2010 Pazar

Wi-fi ve kolaylıkları

3G'ye geçmenin ciddi faydaları oldu. Üstelik artık wi-fiden daha da yararlanır olduk. Geçen gün deniz otobüsü beklerken cep telefonundan wi-fi bağlanıp rahatlıkla e-postalarımı okuyabildim.

Bugünse gittiğim kafede wi-fi ile gelen e-posta var mı diye baktım. Hatta neredeyse internette sörf yapacaktım ki sonra kafeye yalnız gitmediğimin farkına vardım. Artık bu tür olanaklar kafe gibi yerleri de cazip kılmaya başladı. Starbucks aslında bilgisayar kullanımıyla başlatırken wifi daha farklı boyuta getiriyor. Sultanahmet'te Japonya'dan gelen misafirimizle otururken internetten bir şey bulmak icab etti ve ortak hizmet veren Avrupa Kültür Başkenti hattından bağlandık. Bu da wi-fi olan yerlerin cazibesinin artmasına yol açarken mobil gereçlerin yer bazlı pazarlaması açısından bir araç olarak görülebilir.

Ama işin ilginci birey olarak cep telefonuna giderek bağımlı hale getirecek o kadar çok malzeme var ki.

Bu çarşamba mobil-öğrenme konusunda bir tanıtım için Turkcell'den gelecekler. Bu konuda büyük heyecan duyuyorum doğrusu. Wİ-fi 3 G derken 4 G geldiğinde bütün filmler hızlıca cebe indiğinde bakalım biz kullanıcılar ne yapacağız?

Hiç yorum yok: