5 Mayıs 2009 Salı

Saldırgan Pazarlama mı İnsancıl Pazarlama mı?

Pazarlamanın yeni tanımı insan istek ve ihtiyaçlarının giderilmesi için gerekli süreçlerin düzenlenerek insanlara en uygun koşullardaki ürün ve hizmetlerin sağlanmasıdır.

O zaman mobil pazarlamacılar nasıl davranmalı?

Agresif mi, insancıl mı?

Bana kalırsa agresiflikle bir noktaya ulaşmak mümkün ancak üstün değere ulaşabilmek için insanlarla birebir iletişime geçilen mobil ortamda insancıl davranışlara ve çözümlere ihtiyaç var.

Peki bu kolayca halledilecek bir şey mi?

Gerçekten kolay halledilecek bir şey değil çünkü ürün/hizmet sağlayıcıların çoğu hala ürünümü üretirim kaliteli yapıp satarım işime bakarım düşüncesinde.

Web2.0 gibi ortamlar ise bunun değişmesi gerektiğini işaret ediyor.

Haydi mobil pazarlamacılar söz sizde.

Hiç yorum yok: